søndag 30. september 2012

Siste prosjektene

De to siste prosjektene mine er to posebukser. De var faktisk utrolig lette å lage, så blir nok et par til av disse i forskjellige størrelser. I denne omgang ble det to guttebukser i str 98. 




Denne er sydd med et stoff som heter Chenille i fargen mørk jade. Syns fargen er helt nydelig, og ble helt forelska da jeg åpna pakken fra Stoff og Stil her om dagen. Blir nok en kjole eller to av dette stoffet og etterhvert. Apekatten er et strykemerke som og er kjøpt på Stoff og Stil. 




Denne buksen er sydd med baby kordfløyel stoff, også fra Stoff og Stil i fargen støvet blå. Stoffet på pynten er fra Panduro, en liten stoffprøve jeg kjøpte for å bruke til å pynte opp plagg med. 

Har dere forresten fått med dere at Stoff og Stil endelig skal komme til Stavanger ??? Jippi, jippi, jippi :) 

Sjekk ut facebook gruppen HER. Gå inn på siden og trykk liker. De legger ut mer og mer info etterhvert som medlemstallet stiger. 

Også må dere ikke gå glipp av give awayen min. HER

3 kommentarer:

  1. Merethe her, De va kule... E det dyrt med stoff? Ka koste ei sånn bukse i materialer?

    SvarSlett
  2. Stoffet koste ca 70 - 80 kr meteren, strykemerke koste rundt 30 kr tror eg, sååå ja, bruke jo ikkje heile meteren på ei buksa. Sei det går rundt 80 kr for ei buksa, sånn sirkus

    SvarSlett
  3. De ble kjempe fine!!! Jeg er imponert =)

    SvarSlett