fredag 31. august 2012

Homemade

Jeg har den siste tiden fått skikkelig dilla på hårbånd til Martine. Det er skikkelig kjekt å piffe opp et antrekk med et fint hårbånd. Det er egentlig ikke så lett å få tak i, i butikkene, spesielt ikke til baby. Men for en liten stund siden kom jeg over en gruppe på facebook om en dame som lagde og solgte hårbånd på bestilling. Hårbåndene er kjempefine, og du får dem akkurat som du vil. Men så satt jeg her en dag og tenkte, det kan da ikke være så veldig vanskelig å lage. Så etter en god del surfing og leting fant jeg en plass å bestille ting til å lage hårbånd av. Og for noen dager siden fikk jeg en kjekk pakke i posten.

Her er det som var inni pakken!

Masse forskjellige bånd og pynt til å lage hårbånd av !

 Jeg har aldri lagd hårbånd før, men det var ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg lagde et par forsøk i dag. Hva syns dere, ble det bra ?



 Jeg tenkte jeg skulle gi bort et par av dem til noen heldige forsøkskaniner, for å se om de faller i smak, og om de virker som de skal !
Martine måtte jo såklart også få prøve et !

Så nå er jeg skikkelig hekta, og har allerede bestilt mer dill til og lage bånd av. 

17 kommentarer:

  1. Kjempefine, Marianne:-) heldige de som får være " forsøkskaniner" :-)

    SvarSlett
  2. flinking:) har ikkje fått min pakke ennå eg.... Glede meg

    SvarSlett
  3. Så flink du er!!! de ble knall fine =)

    SvarSlett
  4. Kjempe fine:-) Arya sier hun gjerne vil være forsøks kanin:-) hvor mye skal du ha for ett?

    SvarSlett
  5. Wow, de ble skikkelig fine, du er dyktig!

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle sammen :) :) Tenkte å ta rundt 30 - 50 kr for et bånd, litt etter som hva som er på dem. høres det ut som en grei pris ? :)

    SvarSlett
  7. Utrolig søte, kjempefine! Jeg er imponert. Du kan ta mer enn 50 kr for dem, synes jeg!

    SvarSlett
  8. Wow! Kjempe fine!! Er inne på tanken om å lage slike hårbånd.. Så da kom jeg over din side. Kan jeg spørre hvilke side du bestilte tingene? :)

    SvarSlett
  9. Hvordan fester du? Med lim eller syr du? de ble kjempe fine!:)

    SvarSlett
  10. Hei, denne kommentaren har jeg visst ikke fått med meg, så beklager sent svar, men jeg bruker lim ja :)

    SvarSlett
  11. Hei. Kan jeg spørre hvor du kjøper utstyr til å lage hårbånd til baby?

    SvarSlett
  12. Hvilket lim bruker du?

    SvarSlett
  13. Hvilke søkeird brukte du? Var alt i en pakke eller mange forskjellige? Kjempe skjønne :-)

    SvarSlett