torsdag 6. september 2012

Hårbånd

I dag var det jammen meg gøy å åpne postkassen, der lå det hele 2 pakker med masse pynt til å lage hårbånd av.


BARE SE HER : 



Masse kjekt. 

Nå har jeg jo så utrolig masse, og jeg kan jo ikke beholde alt selv, så jeg tenkte jeg skulle se om det var noen som var interessert i å bestille et par bånd. Jeg får også hårklemmer snart, både små og store. 

Her er de båndene jeg har inne for øyeblikket, får et par til snart



Her er noen bånd jeg allerede har laget. Litt vanskelig å se på bilde kanskje, men nederst til venstre er det rosa og hvit shabby chic blomst på lyserosa bånd, over det er det 2 lyseblå blomster på hvitt blondebond med en pyntesten, over det igjen er det en lyserosa blomst på lysegrått bånd. Helt til venstre er det to lyseblå blomster på et beige bånd med en hjertepynt i midten. I midten er det et hvitt blondebånd med rosa blomst, olivengrønt bånd med spraglete blomst og et beige bånd med lyserosa blomst. 

Viss du er interessert i noe, send meg en mail til marianne_dorr@hotmail.com. Skriv hodeomkrets, og om du har noen ønsker med tanke på pynt og farge. Båndene er ganske elastiske så gjør ikke noe om du ikke vet eksakt hodeomkretsen. 

2 kommentarer:

  1. Lekre! Tror jeg skal bestille et sånn til jul, men må først finne ut av hva storesøster skal ha på!

    SvarSlett
  2. Det er en gadget du lurte på på siden min heter Etiketter, har gjort valgene: vis alle etiketter, sortering alfabetisk, vis skyer!

    SvarSlett