torsdag 13. september 2012

I LOVE my shoes!

Må bare vise dere mitt nyeste skoinnkjøp. Svarte glitter TOMS.


Jeg bestilte mine HER for en stund siden, gledet meg ihel til de skulle komme. Men skuffelsen var stor da de endelig kom og var for SMÅ ! Skikkelig kjipt, jeg hadde lett etter disse skoene lenge, og gledet meg ihel til jeg endelig skulle få dem hjem. Min mor fikk dem for å se om de passet til henne, noe de gjorde. Men etter at jeg hørte fra flere hold at disse skoene vier seg ganske mye ut bare du får gått de inn, så måtte jeg bare spørre mor om jeg kunne får prøve dem på igjen. Og gleden var stor da de passet på, etter at min mor hadde gått med dem to ganger. Jippi. Og nå som jeg har fått gått de skikkelig inn selv, må jeg bare si, dette er noen av de beste skoene jeg noen gang har hatt. De er helt fantastiske å gå i, og jeg anbefaler dem til alle ! Men kjøp den størrelsen du normalt bruker, for som med meg, så er de ganske trange til og begynne med, men de går seg fort ut. Jeg lurer meg på om jeg ikke må ha meg et par til. Må bare bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha først. HER kan dere se alle fasongene som finnes. Det dumme er at den nettsiden sender ikke til Norge, så det er litt kjipt. 

Og det som er så fantastisk med TOMS er at for hvert par sko du kjøper, gir de et par sko til trengende barn !

Jeg vet ihvertfall at jeg er forelsket. :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar