onsdag 19. september 2012

Vente,vente,vente

Hver dag går jeg spent å venter på postbudet. Og når klokken endelig er blitt så masse at posten er levert, nærmest springer jeg til postkassen. Jeg har nemlig bestilt masse nytt utstyr til hobbysysslene mine og jeg klarer nesten ikke å vente på at det skal komme. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves sies det jo så .............. Har en del nye prosjekter på gang, men er ikke noe som er helt ferdig enda, så bilder kommer underveis som jeg får satt ting sammen. Meg og en venninne skal stå sammen på et julemarked her i byen og selge det vi lager, så da er det jo litt kjekt å ha litt å velge i. Blir spennendes å se om det jeg lager faller i smak.

Her er en liten smakebit på det jeg går å venter på :

Gleder meg :)

Ellers har jeg vært på helsestasjonen med Martine i dag. På en litt ( les veldig) forsinka 4 mnd kontroll. Martine er stor jente og var blitt hele 8770 gr og 67 cm lang. Fikk masse skryt over den blide nydelige jenta mi.

Blidfisen 

Etter turen på helsestasjonen hadde vi besøk av barselgruppen. Har fast avtale hver onsdag med dem, og det er så koselig. Veldig kjekke damer med barn :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar