torsdag 4. oktober 2012

Hei sveis

Tobias var begynt å bli skikkelig langhåra, så her om dagen fant jeg frem saks og kam og ga han en liten overhaling. Veldig greit å kunne klippe ungene selv. Da er det bare å plassere en stol fremfor tven, og sette på en film. Tobias var litt utålmodig den dagen jeg klippa han, så han satt ikke helt i ro. Håret ble dermed bittelitt kortere enn jeg hadde tenkt, men men ble ikke så helt ille fordi om. 


Her er sveisen før :


Og her er etter:
 Uten styling

Med hårvoks i :

Ellers har meg og Martine vært på babysvømming i dag, det er fast hver torsdag. Og i dag var det dykking sammen. Altså at Martine og meg gikk under vannet samtidig. Var artig å se hvordan hun reagerer når hun kommer under vann.

Nå er kveldsgrøten inntatt, og Martine er klar for sengen.

Det tar på å dykke og plaske i vannet.


Også må jeg bare minne dere på Give Awayen min. Klikk HER for å delta ! 
Trekning på søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar