søndag 21. oktober 2012

Dagen i dag + et lite tips !.

I dag har vært en skikkelig Tobiasdag. Først var Tobias og meg på kino sammen med Renate, Emilie, Ida Emilie, Alma-Sofie og William. Filmen på plakaten denne gangen var Tingeling. Tobias koste seg som vanlig og fulgte godt med på filmen. Da filmen var slutt var det bare å hive seg i bilen, Tobias skulle nemlig få være med mormor og morfar på teater å se Pippi Langstrømpe ! Meg og Martine var hjemme hos foreldrene mine og ventet mens Tobias var å kosa seg. Og da de kom tilbake fikk vi nydelig lammefrikasèmiddag. Det må være noe av det beste som finnes.


Også må jeg bare komme med et lite tips. 

For noen år siden så kom jeg over en nettside som selger almanakker, personlige almanakker. Det vil si at du lager den akkurat slik du vil ha den. Velger farge og fasong selv. Og de siste årene har du også kunnet ha personlige bilder på fram og bak side. Kjempekjekt. Den jeg hadde for i fjor gikk ut for noen dager siden, så nå har jeg akkurat bestilt meg en ny. I fjor hadde jeg bilde av Tobias på, mens i år har jeg jo to små å vise frem på almanakken min. Jeg gikk for to bilder jeg har vist dere tidligere på bloggen.
Nemlig disse to : 

Dette til fremsiden. 

Og dette til baksiden.

Siden jeg bestiller fra er DENNE

 Her ser dere noen eksempler på almanakker. 

Almanakkene finnes i 4 forskjellige størrelser. Liten, medium, stor og A5. Jeg valgte medium, er den jeg har pleid å ha hvert år. Perfekt størrelse til å ha i vesken. 
De er veldig lette å lage, og det beste av alt er prisen. Syns de er ganske rimelige i forhold til lignende produkter jeg har kikket på. 

Gleder meg til min kommer i posten. 


2 kommentarer:

  1. så smart!!! Hadde jeg bare greid å huske å skrive ned ting i almanakken, så hadde jeg også kjøpt sånn =P hehe...

    SvarSlett
  2. hehehe så sant, så sant. Går litt opp og ned hvor flink jeg er da, skal innrømme det :P

    SvarSlett