mandag 15. oktober 2012

Mine to søte små + Syklubb

Må bare vise dere et par bilder jeg tok av småtrollene mine i går.






Jeg har den siste tiden lagt merke til at Tobias har arva mine øyevipper, de har blitt skikkelig lange og fyldige, så måtte bare knipse et bilde av dem. 



I dag har Vivian og jeg hatt syklubb igjen, og dagens produkter ble :


3 kjoler i str 104


Og 2 skjørt i str 4 år. 104/110. Mangler litt pynt på skjørtene før de er helt ferdige. 

Vi skal jo være med på julemarked, først på Tasta bydelshus den 11.november, også på Varatun gård helgen 16-18 nov, så nå syr vi for harde livet. 

3 kommentarer:

  1. De er så nydelige de ungene dine altså =) Tipper du får solgt tingene du har sydd på null komma svish! Kjempe flink er du =)

    SvarSlett
  2. det blei jo knall fint :D

    SvarSlett