søndag 7. oktober 2012

Helgen vår + trekning av give away

Vi har hatt en flott helg med forskjellige aktiviteter. På fredag var jeg hos frisøren og friska opp sveisen ( kommer bilder etterhvert ). Da jeg var ferdig gikk jeg og Martine opp i barnehagen for å hente Tobias. Også tok vi bussen inn til Stavanger sentrum. Vi skulle nemlig på kino, Tobias og meg. Ha litt mamma og Tobias tid. Frode skulle komme å møte oss i byen for å ha Martine med seg hjem. I byen møtte vi min venninne Ida Emilie og hennes to barn, pluss Renate og Emilie. De skulle også være med på kino. Men først gikk vi på Mc Donalds for å spise. 

Filmen vi skulle se var Madagaskar 3, Full rulle i Europa. Tobias har lenge sett nr 1 og 2 hjemme, og er helt frelst. Sitter å synger : " I like to move it, move it ".



 Litt godis måtte vi jo også ha, så var vi klar for film. 



3 spente småtroll som venter på at filmen skal begynne :) 

Tobias elsket filmen, holdt på å le seg ihel et par ganger underveis, og når den var ferdig ville han helst sett litt mer. 

På vei til bussen traff vi på 4 hoppedyr som sto fint på rad utenfor en butikk, disse måtte jo såklart prøves ut. 

Ikke så lett å ta bilde av dem når de ikke sitter i ro, men men. :) 


På lørdag var vi på Leos Lekeland sammen med Renate, Kurt Inge, Emilie og Frida. 


Det var første gangen vi var der. Det er så utrolig stort, så vi har syntes at Tobias har vært litt for liten. Men han storkoste seg, og var helt i hundre og femti. 

Emilie og Tobias i farta. 

 Tobias elsker å sykle, så da han fant disse var han strålendes fornøyd. 

Vi hadde en kjempefin dag på lekelandet. Timene fløy avgårde.


Sååååå til trekningen av Give Awayen min. 

Vinneren ble : 

Guri Marie.

Gratulerer så masse ! 

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    En av mine venner har sett navnet mitt her inne.
    Tusen takk for at jeg vant, vet ikke hva, men det vet vel du.

    Vennlig hilsen Guri Marie Kristoffersen,
    Vestlisvingen 102, 0969 Oslo.
    Mail: gri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  2. Hei hei

    Ja jeg sendte gevinsten til deg for en god stund siden. Du vant hårbånd og klemmer, har du ikke fått dem enda ?

    SvarSlett