mandag 18. februar 2013

Åpningsfesten på Stoff og Stil

Jeg glemte jo helt å oppdatere om åpningsfesten på Stoff og Stil på torsdag. Siden min kjære syvenninne Vivian ( Les bloggen hennes HER ) var på vinterferie, så spurte jeg de kjekke damene i barselgruppa om de ville være med. Og det ville de ! Så vi møttes kl. 9.15, åpningen var kl. 10, og spaserte ned til butikken. Da vi kom var det allerede en god gjeng som sto i kø utenfor å venta, så vi stilte oss opp vi og :) På slaget kl. 10 åpent dørene, og en spent gjeng stormet inn. Rett innfor dørene var det utdeling av goodiebags, alltid kjekt med goodiebags :) 


Innholdet i goodiebagen :)

Butikken var stor, lys og fin, men det var utrolig mange folk der den dagen, så med barnevogn med seg, var det nesten umulig å bevege seg. Jeg fikk kjøpt et par mønstre, noen knapper og et stryke/symerke. 


Men jeg klarte jo ikke å holde meg vekke da, så den som tok en tur til senere på dagen, uten barnevogn, det var meg. Da hadde det roet seg en smule, men det var fortsatt masse folk. Men nå fikk jeg ihvertfall kikka og kjøpt med meg litt stoff :) 


Så imorgen får jeg besøk av Vivian og vi er klare som to egg til å begynne å sy litt igjen. Har hatt en god pause siden før jul nå. 




1 kommentar:

  1. gleder meg til vi skal sjekke ut den nye butikken! Dette har jeg ventet lenge på iallefall =) så kjekk goodiebag! =)

    SvarSlett