tirsdag 21. august 2012

Velkommen til min nye blogg

Javel, da var det min tur til å prøve meg på denne bloggingen. Dette er helt nytt for meg, så tar nok litt tid før jeg kommer inn i hvordan alt fungerer, men jeg får prøve så godt jeg kan. Bloggen kommer til å handle om hverdagen til min lille familie, livet med to små apekatter. Interiør, da mest viss jeg kommer over noen gode kupp og litt om hvordan vi har valgt å ha det her hjemme. Jeg er veldig glad i håndarbeid, så litt av dette havner nok også her på bloggen. Og tilslutt litt matlaging og oppskrifter. Kan ikke skrøyte på meg at jeg er verdens beste kokk, men tenkte å bli litt flinkere på dette området!


Familien består av meg, Marianne, jeg er 26 år, født og oppvokst i Stavanger. Jeg er utdanna frisør, men for ca 4,5 år bestemte jeg meg for å prøve noe annet, og valget falt da på barnehage. Og i februar i år tok jeg fagbrev som barne og ungdomsarbeider. Så nå har jeg faktisk to fagbrev.  Jeg stortrives i barnehagen med alle de søte små og store, og tror jeg med hånden på hjerte kan si at jeg har verdens beste kollegaer!


Også har du min mann Frode som er 31 år og jobber som overkonduktør i NSB. Vi har vært sammen siden mai 2006 og 11.juni 2011 giftet vi oss ( endelig ;)




Familiens lille rampete apekatt heter Tobias og er 3 år. Verdens mest sjarmerendes lille gutt!


 Det nyeste tilskuddet til familien er lille Martine på 4 mnd. Mammas lille hjertknuser.

2 kommentarer: